Pete

Pete schreefColonYo! Dat is mooi! Met kap nog mooier dan cabrio...
Echt heel stoer.
Ik denk dat mijn auto te donker is voor gunsmoke velgen... denk je ook niet?
Pete

Bruce schreefColon...het enige dat onder jouw TF staat en bij jouw past zijn 19" spinners (in goud)






MGF schreefColonIk normaal ook niet, maar als ik dit zie:

ErikB schreefColonMGF schreefColonIk normaal ook niet, maar als ik dit zie:
Dan merk je dat sommigen de twee gewoon combineren![]()

Coen schreefColonVan de 850R.

Coen schreefColonOpzich ben ik nu ineens voor zwarte velgen denk ik. Alleen cupvelgen in het zwart vind ik zonde.


MGF schreefColonCoen schreefColonVan de 850R.
Inderdaad ja. Meer R modellen hadden ze standaard trouwens.



Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.