


Bruno schreefColonverkoudheid misschien ?




. Op het moment dat je een plas hebt die groot genoeg is en je herinnert je nog waarom je aan de toog zat, dan pak je je leeg bierglas in beide handen en warmt het goed op. Vervolgens zet je het omgekeerd in de plas en laat je het enkele minuten afkoelen. Je zal merken dat je het nog heel moeilijk van zijn plaats krijgt. Hetzelfde gaat met ook met olie.




wans schreefColonEen vraagje tussendoor (aangezien het hier al eerder om sportief rijden ging, koppeling en schakelen met de wagen...)
Bij hoeveel toeren schakelen jullie, enerzijds bij normaal rijden, anderzijds bij sportief rijden?
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.