RrRrik schreefColonBlaricum , eemnes
Ah, dan is het een andere dan waar ik naar gekeken heb tijdens mijn zoektocht
Ad, is de TF ooit in antracite geleverd?
Pete

RrRrik schreefColonBlaricum , eemnes






RrRrik schreefColonSorry dat ik wat laat reacheer! Maar jullie begrijpen het wel!
je eerste dag in een M G F!!!! fantastisch echt waar!
RrRrik schreefColondie 1.8 MpI valt me echt niet tegen. zitten hier ook variabele kleppen in?
RrRrik schreefColonHij rijd echt super! notenhout erin witte klokjes echt fantasitsch!
RrRrik schreefColonModificeren? waaz daa? (wat bedoel je daar mee) Honda bumer op de achterkant? ofzo???
RrRrik schreefColonhaha bedankt voor dit onthaal!


RrRrik schreefColonDat zal vast nog wel komen! Heb hiervoor 2x een Mazda mx3 V6 gehad maar dit rijd tog wat sportiever!!! VEEL MOOIER! en tja modificeren:)
Dan had ik een VVC moeten nemen en geen MPI ! want als je zeg maar 1000 euro modificeerd aan een MPI (vermogen) op hoeveel pk meer kom je dan uit?
Groeten!


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.