PatrickT schreefColonwat is er eigenlijk zo high-tech aan deze uitvoering?
Kit give me all you got..
Neem me niet kwalijk.. back on topic..

PatrickT schreefColonwat is er eigenlijk zo high-tech aan deze uitvoering?


Bruce schreefColonPatrickT schreefColonwat is er eigenlijk zo high-tech aan deze uitvoering?
Kit give me all you got..
Neem me niet kwalijk.. back on topic..



zlaapkopz schreefColonhey coen...
Zou die niet veel beter verkopen met mijn standaard stoffen interieur??
dan ben ik wel zo gul, om mijn interieur af te staan en de jouwe over te nemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Coen schreefColonMijn moeder zei altijd: "van ruilen komt huilen"





MGF schreefColonIk zag hem ook staan in de AutoWeek 'Bazaar', je bent goed aan het adverteren! Het is me een raadsel waarom hij nog steeds niet verkocht is trouwens, het is inderdaad een koopje!



Emile schreefColonhet kan ook zijn dat mensen denken,
die is zo goedkoop daar zal wel wat mis mee zijn.
Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.