Veel te weinig
5 pk winst maar (ik had trouwens gegokt op 175pk) !
170 pk dus maar

!
Maandag even een afspraak maken met Lotus en zien wat ze zeggen. Ze hadden immers 15 pk gezegd. En t'merkwaardige is dat zelfs nu nog de wagen zoveel sneller voelt dan voorheen en dan bedoel ik niet alleen bovenin. Hij accelereert echt weg alsof hij zoveel meer pk's heeft. Vandaag nog duidelijk gemerkt en Erik kan het beamen. Zelfs Sander die met de wagen reed had dat gevoel. Benieuwd wat we nog kunnen doen samen met Lotus, om toch nog het verhoopte resultaat te verkrijgen.
Anyway, één ding is wederom duidelijk. De 4-2-1 + Phoenix + porten en flowen + FPR hebben samen een 7 tal pk's gebracht. Het prijskaartje van dit alles tesamen wil je niet weten, maar 1 pk is op deze manier verschrikkelijk duur. Tunen, t'blijft iets raars en oh zo moeilijk.
De eerste pk's kosten geen geld en heb je direkt, maar dan begint het nog maar pas...
Wederom wordt maar eens bevestigd, hoe hard ik moet lachen als er met de natte vinger een pk-aantal wordt uitgegooid, als je het met mensen hebt over hun auto, na de mods die ze gedaan hebben, zonder het te meten. Zelfs wat de gemeten pk's betreft, heb ik dikwijls mijn twijfels, bv. zoals in Engeland, waar de pk's blijkbaar zoveel gemakkelijker te bekomen zijn

185 pk met een andere inlaat- en uitlaatlijn alleen is daar geen aardigheid :....Mijn klak, dat ze maar eens naar Tovami komen !!
"1 PK", t'is snel uitgesproken, maar niet snel verkregen, als je het over atmospherisch ademende wagens hebt.....
.... Maar ik geef het niet op, want ik voel de hete adem van enkelen hier op het forum in mijn nek !
