110% rockford!!! schreefColon...
grtzz. robert
Van harte welkom Robert, ook op dit forum.
Hoewel ik me niet in de discussie wil mengen over of dit mooi is of niet, wil ik in iedergeval zeggen dat ik het een mooi staaltje werk vind! Daarnaast getuigd het van lef aangezien het niet een mod is die je zomaar 1-2-3 terug zet als het toch niet lijkt te bevallen (of erger nog... als je het technisch niet goed krijgt
Ergo.... Respect!
Pete






