



Coen schreefColonEven offtopic. Ad, we hebben er weer een bij in het noord oosten van het land. Zlaapkopz, zet anders jezelf hier maar even op de kaart http://www.frappr.com/mgfbe


ErikB schreefColonEen probleem dat er continu is, is makkelijker op te lossen dan eentje dat soms zo af en toe eens komt opdagen.
Alvast veel veilige kilometers toegewenst !!

Remieme schreefColonAls je hem volgende week al in je bezit hebt (16 sept.) heb ik nog wel een leuk proefritje voor je, met aansluitend een BBQ.![]()
Zie Forum Events.

Coen schreefColonEven offtopic. Ad, we hebben er weer een bij in het noord oosten van het land. Zlaapkopz, zet anders jezelf hier maar even op de kaart http://www.frappr.com/mgfbe

sjolmers schreefColonCoen schreefColonEven offtopic. Ad, we hebben er weer een bij in het noord oosten van het land. Zlaapkopz, zet anders jezelf hier maar even op de kaart http://www.frappr.com/mgfbe
Om nog maar even offtopic te blijven, ik heb me ook even aangemeld.
!


Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.