door Bruce » wo sep 06, 2006 12:55 pm
Vrienden,
Dank jullie allen voor het mede leven, maar ik ben misschien toch iets te voorbarig geweest.
Ik heb vanmorgen de Garage gebeld en die adviseerde me de koelvloeistof aan te vullen met water, de dop eraf te laten verwarming op zijn heetst en hardst aan te zetten en zo de motor te laten opwarmen.
Dit heb ik 10 minuten gedaan en het niveau leek te blijven staan. Vervolgens het advies gekregen om de dop er weer op te draaien en een ½ uur te gaan rijden. Gedaan en het waterniveau leek nog altijd in orde.
Auto uurtje laten afkoelen, niveau was nog hetzelfde, toen ½ uurtje naar de garage gereden. Daar zagen ze geen reden voor een HGF, advies is om gewoon door te rijden en het niveau goed in de gaten te houden.. moet ik nu vaak weer bijvullen dan kan de kop er altijd nog af.
Hamvraag is en blijft natuurlijk, waar is alle koelvloeistof gebleven??
Btw, zij hebben al aardig wat van de Land Rover pakkingen ingebouwd en adviseerden die boven die van Rover.. ze hebben me de verschillen laten zien en die van LR ziet er veel degelijker uit.
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping