
Sander schreefColon Als je lek rijdmoet je het lekke wiel ook ergens laten, dat past gewoon voorin.
Sander schreefColonVolgens Erik past bij hem de moer van het reserve wiel niet meer met een volwaardig wiel erin.

Kasper schreefColonBruno schreefColonStatistisch gezien rij je makkelijker achteraan plat dan vooraan, of zoals Erik B het altijd uitlegt : Het voorste wiel werpt het nageltje op, en het achterste rijdt erin lek.
T'is echt waar, hoe dikwijls heb je al een voorwiel vervangen bij pech ?
Tja.. ik tart dus de statistieken, 2x voor lek. I give up, I'll rest my case


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.