Bruno schreefColoneen bout eruit draaien


Sander schreefColonDie bouten zitten geperst dus er uit draaien is er niet bij.

Sander schreefColonDie bouten zitten geperst dus er uit draaien is er niet bij.




Emile schreefColonIK HEB HET VOOR ELKAAR...
...
ik zal morgen even foto´s maken.



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.