Op de terug weg Kasper nog ingehaald vlak voor Eindhoven, natuurlijk driftig gezwaaid
Top dag! Volgend jaar weer.
Pete


Ach.... en het weer... volgens mij hebben we er geen van allen last van gehad.

MGF schreefColonNou, ik vond het erg vervelend dat wij door het slechte weer niet open konden rijden.




Pete schreefColonJarno,
Waar zijn jou foto's van de Kempenrit? Jou foto's van Kempenrit, Jarno? Jarno, foto's... kempenrit? Jarno, jou Foto's!? ........ JAAAAAARNOOOO Footooooos'!!!!!!!!!
Dank je
![]()



Pete schreefColonTrouwens... wanneer staan de foto's van de MGCCA op de officiele Kempenrit website? Erik?

ErikB schreefColonPete schreefColonTrouwens... wanneer staan de foto's van de MGCCA op de officiele Kempenrit website? Erik?
Ongelooflijk... zorg je dat de foto's eerst te zien zijn op mgf.be en dan klagen ze dat ze nog niet op de officiële MGCCA website staan.

Pete schreefColon Maare..... ik zag tijdens de dag iemand anders rond lopen die zich (semi) professioneel met het fotograveren bezig hield. Hij nam ook de frontale foto's van de mgf.be groep.... Ik nam aan dat hij dat voor MGCCA deed... Niets ten nadele van jou razend snelle service, Erik![]()
Pete

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.