door PatrickT » di aug 22, 2006 12:06 am
denk ook wel dat ik gewoon een lekke band gereden heb en die scheur indd een aftekening is van de velg. maar kan met het blote oog niks vinden dat erop wijst waar hij lek is gegaan. misschien dat de bandenboer wat ziet. zal er morgen eens langs gaan en gelijk informeren wat de toyo's bij hem kosten. gelijk rondom nieuwe leggen.
Me velg, zal die niet een klap gemaakt hebben? met het blote oog zie ik er ook niks aan.
Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins