










Bruce schreefColon:( Dat heeft me 3 uur gekost..
Kruipolie... deed niets,
ijzerzaag, kon er niet goed bij dus koste veel te veel tijd..
dremel, deel niets..
Slijptol van de buurman geleend en stukje bij beetje weggeslepen... mocht niet te warm worden anders zou de bumper smelten..
Bouten zijn eruit, nieuwe stuenen op hun plaats, had geen zin meer om de roest aan te pakken, dat is voor een andere keer..
En bumper zit weer op zijn plek... er raakt de uitlaat niet meer..
Wat een werk..

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.