ik wacht nog even Bakel's bevestiging af. die zou waarschijnlijk met mij mee rijden vanaf 's-hertogenbosch. daarna kan ik een tijd noemen.
en waar wil je precies afspreken? hazeldonk? nog nooit van gehoord..







Helaas ook een eindstuk van de uitlaat afgebroken

MGF schreefColonHelaas ook een eindstuk van de uitlaat afgebroken
Hoe krijg je dat voor elkaar?![]()
Nou tot morgen, ik heb er ondanks dat we geen MG hebben toch zin in!

Thomas schreefColonDemor schreefColonHoe laat staan jullie daar, wellicht kom ik vanuit Waalwijk dan ga ik ook over Breda.
Laat het wel nog even weten Lars want dan weten we wanneer we compleet zijn.
Thomas
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.