Demor schreefColonThomas schreefColon...wat is een OEM klauw
De standaard MGR klauwen.
Sorry mannen, het schrijft sneller
hebben wij niet ooit een sticky topic gehad met allerlei afkortingen?









Heb hier ook al eens een topic over geopend, alleen was met een photoshop plaatje en zonder trophy splitter.






















Jupilerman schreefColonIk moet toegeven dat het er met de motorkap open beter uitzag dan met de motorkap dicht. Maar alvorens een definitief oordeel te vestigen wil ik hem graag eens in daglicht zien. Tot nu to vind ik het best mooi.
Geen MG? Alle onder delen zijn MG? Maar, het is idd geen MGF noch een MGTF. ´t is idd radicaal. De aaibaarheidsfactor is weg. Zelfs nog meer dan bij de TF. Maar euh, dat mag wel.
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.