mpmgf schreefColonPS ghostrider sta jij toevallig op r2racing ik kom zelf ook vaak op straatrace...
Yep!
Ik sta bij:
www.r2racing.nl
www.streetraceclubrotterdam.nl
www.midlands.nl (zonder foto's nog)
www.mg-r.nl
Ik kom idd. geregeld bij straatraces, hoewel ik dan nooit meedoe
Show use u know

