jammer dat de uitlaat en schijven er nog niet onder zitten.. Jarno had een aardig zakcentje kunnen verdienen...


Bruno schreefColonEn één ding weet je nog zeker : Het lichtje onder de motorkap is ook niet stuk...Ach, als het dan toch betaald wordt door de verzekering, en hij er netter uit zal komen, mag je er al eens om lachen
Bruno schreefColonBruce, Verwissel ze met de uwe, en laat Jarno, de verzekering zeggen dat ze gekrompen zijn door de impact.


Bruce schreefColonJarno, waar komt jullie F aan wal, en wat moet je voor die velgen hebben? :-/°

Sander schreefColonMGF schreefColonWat geef je voor de TF, kan ik zeggen dat hij op de bodem van de Noordzee ligt en steek ik het geld in m'n eigen zak voor een eigen F.
Interessante conclusie hier:
F + schade = TF
![]()
![]()




Bruce schreefColonin de week voor hij op vakantie ging heeft hij hem geloof ik wel 4 keer gepoetst..


Brooklands schreefColonAl enig idee wat het schadebedrag is? Het kon nog wel eens een fors bedrag zijn.
PS. Er staat nog wel een mooie zilvergrijze Anniversary uitvoering te koop van 2004 voor een nette prijs. Heel weinig kilometers en onder de 20.000 euro. Voor Nederlandse begrippen een nette prijs.

MGF schreefColonbovendien zijn we allebei behoorlijk gehecht aan deze auto en zal m'n vader er alles aan doen om hem op de weg te houden.

Brooklands schreefColonDat kan ik wel begrijpen. Ik zou er niet anders mee omgaan. Het belangrijkste is dat de wagen terug in Nederland komt en dat de wagen door vakmensen gerepareerd gaat worden.

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.