


mgf en mgb schreefColonJaded schreefColonSander schreefColonWel een leuk initatief maar voor mijn F geen optie, de C2 daarintegen
En vooraan?
d'r is vooraan geen ruimte voor een kenteken plaat houder.
de uitsparing van de bumper is te klein.

ErikB schreefColonMijn kentekenplaathouder heet bumper, sorry.

Bruno schreefColonErikB schreefColonMijn kentekenplaathouder heet bumper, sorry.
En voor de Zafira dan ?

ErikB schreefColonMijn kentekenplaathouder heet bumper, sorry.

Bruce schreefColonBruno schreefColonErikB schreefColonMijn kentekenplaathouder heet bumper, sorry.
En voor de Zafira dan ?
Inderdaad, dat zou heel mooi staan..
(eerste mod aan de Zafira?)


Jaded schreefColonmgf en mgb schreefColonJaded schreefColonSander schreefColonWel een leuk initatief maar voor mijn F geen optie, de C2 daarintegen
En vooraan?
d'r is vooraan geen ruimte voor een kenteken plaat houder.
de uitsparing van de bumper is te klein.
Bij mij toch wel, zie maar naar mijn avatar.


Jaded MGF
Jaded 205
Jaded 306
Jaded Berlingo
Jaded X-trail
Jaded Xsara
Jaded Vanette

MGF schreefColonIk mag hopen dat ze niet allemaal van jou zijn?


Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.