Sander schreefColonMisschien heb ik gewoon langere armen...
Ok mijn armen laten verlengen dus, da's ook een idee
Ik stuur ook in 10 voor 2, vooral op langere (snelweg) ritten wordt dat met volledig gestrekte armen vermoeiend. Op bochtige wegen kom ik dan 'armlengte' te kort om lekker te kunnen sturen. Vandaar dat ik mijn stoel iets naar voren heb staan.
Met de knieën bijna tegen het stuur vind ik ook niks: op bochtige wegen is het goed opletten en het geeft zo'n 'tractor' zit (lichtelijk overdreven, maar ok)...
Wat dat betreft zit de Midget heel anders, daar zit een groot stuur in (origineel), maar ondanks dat heb ik met de knieën geen last.
Overigens staat de stoel in de Midget in de achterste stand (maar dat is niet zo vreemd gezien de ruimte in die auto

)
Vanwege dat vergelijk viel het me op dat je in de TF iets 'hoger' zit tov de pedalen dan in de Midget . Daarom dacht ik dat zo'n seat lowering de oplossing zou zijn.