ErikB schreefColonZou het optisch niet beter zijn om zwarte te nemen:
voorkant heb je dan eigenlijk BRG met de zwarte lichten
Midden van de auto heb je BRG met zwart interieur..... klinkt misschien vrij absurd om het zo eenvoudig te stellen, maar het zal meer één geheel lijken, niet?
Niet absurd, dat vind ik nml ook. Opzichstaand geniet creme de voorkeur maar icm de rest is wellicht zwart de beste keus....
---------------------[vul aan/weerleg punten]
Zwart:
- Warm
- Oogt misschien saai
+ Sluit mooi aan bij de auto
+ Neutraal (bij evt verkoop F)
+ pook en handremhoes kunnen blijven zitten
Creme:
+ Kleur geweldig bij BRG
+ Maakt interieur wal levendiger
- Staat wellicht minder mooi op een "sportieve F"
- meer onderhoud dan zwart (vuil)
- pook/handrem/stuur moeten mee in kleur
---------------------[/vul aan/weerleg punten]