



Bruce schreefColonHe, hij staat er niet meer op... zou die verkocht zijn??



ErikB schreefColon'k Vind het gewoon schitterend dat die SV-R nog te koop staat.... ik hoop dat ie nog 10jaar moet wachten, dat z'n prijs dan verschrikkelijk veel gezakt is en dat hij dan met verlies moet verkopen aan een echte liefhebber: ik bijvoorbeeld![]()
't Zal hem leren te denken dat ie snel geld kan verdienen.


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.