




Streker nog, ik denk dat een rode F hier in de lage landen schaarser is dan een LE, want die zie je toch best veel tegenwoordig, niet ?

Coen schreefColonElan, had je niet eerst deze F? Vanwaar ben je teruggegaan naar een MKI?

Elan schreefColonHet interieur van de MKII vond ik vrij somber, dat van de 75th Anniversary is veel luxueuzer en kleurrijker.
Met het Grenadine rode dak ziet hij er wat lager en mooier uit.
Zolang ik de rode nog had heb ik getwijfeld of ik een goede beslissing genomen had. Maar ben ik zeker van keuze!
Maar . . . .
Een MKII is een betere auto!
Vooral de zitpositie is veel beter: betere zetels, verstelbaar stuur en de pedalen staan beter.
Zeker voor de lange bestuurders is het een wereld van verschil. De standaard geluidsinstallatie is bij de MKII ook beter.
Er is nog wat werk aan voor hij helemaal naar mijn zin is: ’t is een hobby, nietwaar?


Coen schreefColonWat wil je aan je 75th gaan veranderen?

Elan schreefColon...ruit langs de passagierskant klemt.....


Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.