Wat dacht je van electromotoren plaatsen zoals bij de GT

PatrickT schreefColonof zitten er nog andere ogen en haken aan het turbo verhaal bij een F?
PatrickT schreefColonbestaan er geen mini intercoolers die je voor bijde luchthappers kunt plaatsen? en een klein turbo-tje is voldoende. klein of groot. je HEBT een turbo
Bruno schreefColonDju, da's jammer...
Weer een goede tuner minder![]()
Te hopen krijgt erik geen problemen met zijn modificatie.

Sander schreefColonEr is wel degelijk verschil tussen Power Train en PTP "Power Train Projects" De laatste is volgens mij niet failliet.


Striker schreefColonSander schreefColonEr is wel degelijk verschil tussen Power Train en PTP "Power Train Projects" De laatste is volgens mij niet failliet.
Andersom. Bij PTP kan je gewoon nog onderdelen bestellen momenteel.



Jupilerman schreefColonAls je ziet hoeveel miata´s en S2000´n, novas´s op druk staan, waarom niet de *F*.

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.