Remieme schreefColonWaar zo'n testritje al niet goed voor is zie je wel.
Dat warmrijden in D is inderdaad zo verkeerd nog niet.
Nu ik er aan denk: Coen, heb je je al laten verleiden tot een testrit ?
Als niemand het probeert kan ik m'n 'missie' om de stepspeed te promoten evengoed stopzetten...

