Een stepspeed wel of niet?
  • Een stepspeed wel of niet?

    Wel
    5
    36%
    Niet
    9
    64%
     
    Totaal aantal stemmenCOLON 14
  • Rijkers
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 38
    GeregistreerdCOLON vr apr 29, 2005 7:22 pm
    WoonplaatsCOLON Larum (Geel), Belgium

    door Rijkers » ma jun 19, 2006 6:31 pm

    Remieme schreefColonWaar zo'n testritje al niet goed voor is zie je wel.

    Dat warmrijden in D is inderdaad zo verkeerd nog niet.


    Nu ik er aan denk: Coen, heb je je al laten verleiden tot een testrit ?
    Als niemand het probeert kan ik m'n 'missie' om de stepspeed te promoten evengoed stopzetten... :D
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » ma jun 19, 2006 8:03 pm

    Nee, ik heb me nog niet laten verleiden tot een testrit. De auto staat overigens nog te koop en hij is al iets in prijs gezakt.

    'Misschien' dat is binnenkort nog een keer een kijkje ga nemen.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten