

Bruno schreefColonZullen we het misschien over iets anders hebben, alvorens er potten breken....



ErikB schreefColonOver de auto dan maar: jammer... zeer jammer, maar bij doorverkoop wordt het ongewtijfeld de goedkoopste F ooit op de markt.
Als je roze echt ziet zitten, had dit desnoods goed uitgewerkt kunnen worden, maar dit is zeer fout en blijkt absoluut van geen smaak. Zowat alle stijlen vind je terug in haar auto en het ziet er allemaal zeer cheap uit..... alles wat een F kan missen. Persoonlijk hoop ik dat ze voor de Kempenrit nog uit de F scene verdwijnt.



Bruno schreefColonhhmm, ik heb even voorgaande posts weggehaald, omdat die weinig met de wagen, dan wel met de persoon zelf te maken hebben, Wat ze met haar F doet vind ik ook afschuwelijk, maar over iemands uiterlijk gaan we het hier niet hebben natuurlijk.


Bruce schreefColonLaat dit een wijze les zijn mede forumers, drink geen leidingwater.


ErikB schreefColon'k Heb hem niet... maar 'k zal eraf blijven.

Laat dit een wijze les zijn mede forumers, drink geen leidingwater.


Bruce schreefColonJarno,
Dat is een (vertaalde) Australische uitdrukking en kun je overal voor gebruiken,
Iemand een beetje dom, of lelijk, of knettergek.. had ie maar geen leidingwater moeten drinken.. (zo van daar zit iets doorheen waardoor het gebeurt)
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.