Bruno schreefColonIk vind trouwens dat je je beslissing niet moet afstemmen op de mening van anderen, als je het mooi vindt, ga er dan gewoon voor.
Ben ik het absoluut mee eens. Bovendien is de kit zeker niet lelijk !

Ik vind trouwens dat je je beslissing niet moet afstemmen op de mening van anderen, als je het mooi vindt, ga er dan gewoon voor.



Bruce schreefColonRemieme, het laatste 1/2 jaar valt toch wel mee?

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.