BUTTON_POST_REPLY 230 berichten
Mijn MGF VVC
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » ma mei 01, 2006 8:30 am

Hij kleurt ook mooi bij de luikjes :wink:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » ma mei 01, 2006 9:46 am

Erg mooie F, en zeker een mooi plekje..

Ik geloof dat dit de laagste F is die ik ooit heb gezien..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » ma mei 01, 2006 11:03 am

bakel schreefColon
    MGF schreefColon
    Remieme schreefColonMooie wagen Bakel. Zou niet te lang wachten met oppompen en uitlijnen. De wegligging zal nu niet al te best zijn en bovendien slijten je banden zo schuin af.

En bovendien ziet het er ook nog eens behoorlijk kansloos uit. :wink:

Hmz beetje overdreven dat dat kansloos is denks imo

Maar anyway, morgenvroeg wordt ie opgehoogt dus :)

Zo bedoelde ik het ook weer niet, kansloos is inderdaad niet helemaal het juiste woord. :)
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • bakel
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 502
    GeregistreerdCOLON za feb 11, 2006 2:34 pm
    WoonplaatsCOLON Noord-Brabant

door bakel » ma mei 01, 2006 11:36 am

MGF schreefColon
    Zo bedoelde ik het ook weer niet, kansloos is inderdaad niet helemaal het juiste woord. :)

Hehe oke, sorry :oops:, maar ik weet wel wat je bedoelt denk, want al die sjonnies met die golfjes etc, maken hun auto ook zo laag. En ik kan vertellen, het rijd voor geen meter!

Maar goed nieuws HIJ IS OPGEPOMPT :D :D

Alleen weet ik niet of hij erg hoog staat vergeleken met de mgf's van jullie, Want de monteur zei dat die niet te laag moet vanwege bandenslijtage etc.etc. Hij is nu 2cm verlaagt.

Owja, hij was ook op de brug geweest de auto, en hij ziet er goed uit van onderen 8)

hier de foto's weer op me site van binnen en van buiten;

http://members.lycos.nl/starlightexpress2/mgf/

Owja, zou de auto nog wat lager kunnen, en hoe vinden jullie dat dan rijden?En hoeveel cm is die van jullie verlaagt, omdat ik hem persoonlijk nog ietjes te hoog vind staan.
  • bakel
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 502

door bakel » ma mei 01, 2006 11:40 am

Bruce schreefColonErg mooie F, en zeker een mooi plekje..

Ik geloof dat dit de laagste F is die ik ooit heb gezien..

Haha, maar zo laag komt die bij mij nooit meer hehe :lol:
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » ma mei 01, 2006 12:01 pm

De mijne heeft toen ook heel erg laag gestaan en is iets opgepompt.

Afbeelding

Op deze foto kun je het wel aardig zien als je de foto vergroot (op klikken) Bij de zilveren kun je het bij de achterband wel goed zien. Naar mijn mening staan ze beide goed.

Afbeelding[
    Laatst bijgewerkt door 1 op Coen, in totaal 0 keer bewerkt.
    Lotus Elise S2 111s
  • bakel
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 502

door bakel » ma mei 01, 2006 12:02 pm

Dat is inderdaad ook laag ja, hoe hoog heb je hem nu staan?
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » ma mei 01, 2006 12:05 pm

Hij staat inderdaad nu wel érg hoog, die van ons staat zo:

Afbeelding

Ik zal een keer meteen hoe hoog precies.
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » ma mei 01, 2006 12:06 pm

bakel schreefColonDat is inderdaad ook laag ja, hoe hoog heb je hem nu staan?

Hoe hoog die nu staat weet ik niet, ik kan het voor je opmeten als je wil. Van welke wil je het weten? Of van beide?
    Lotus Elise S2 111s
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » ma mei 01, 2006 12:08 pm

Ik denk dat je het best kunt meten bij de High Tech, omdat die net als de VVC van bakel ook 15 inchers heeft.

• bakel
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 502

door bakel » ma mei 01, 2006 12:10 pm

Inderdaad ik heb 15 inch wielen.

Als je dat zou willen meten harstikke bedankt :)

En MGF, hoe hoog staat die van jou, want dat ziet er wel mooi uit, en veert de auto nog goed als je bijvoorbeeld over een drempel gaat?
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » ma mei 01, 2006 12:14 pm

bakel schreefColon
    En MGF, hoe hoog staat die van jou, want dat ziet er wel mooi uit, en veert de auto nog goed als je bijvoorbeeld over een drempel gaat?

Ik zal straks even voor je meten, hij veert prima en is totaal niet oncomfortabel, al weet ik niet of hij ook wat mooier ligt omdat hij 16 inch velgen heeft. Evengoed ligt die van jou volgens mij toch echt (voor het oog) te hoog, al zal je daar niet veel van merken tijdens het rijden.

Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » ma mei 01, 2006 12:20 pm

Ik zal het zo even opmeten.
    Lotus Elise S2 111s
  • bakel
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 502

door bakel » ma mei 01, 2006 12:24 pm

Ik vind hem ook te hoog voor het hoog ja, maar de monteur zei, dat die anders veel bandenslijtage hebt, etc etc.

Maar ik wil het niet zo dat ik met 2 km/h over de drempel moet en dan nog de grond raak, zoals die van mij eerst was haha
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » ma mei 01, 2006 1:30 pm

volgens mij staat die van jou nu gewoon op 36,8cm. de originele hoogte. Een MG garage heeft mijn F ook eens zo hoog gezet, met als smoes dat hij nog wel wat zou zakken in de loop van de week. aangezien dat niet het geval was ben ik terug gegaan en hem lager laten zetten. Want 36,8 is gewoon TE hoog voor een F.

Ik laat het overigens niet meer door de garage doen. www.mg-sp.com is een goed adres voor je F. :wink:

ik heb hem nu zelf ongeveer 34/35cm staan.
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
BUTTON_POST_REPLY 230 berichten