


bakel schreefColonMGF schreefColonRemieme schreefColonMooie wagen Bakel. Zou niet te lang wachten met oppompen en uitlijnen. De wegligging zal nu niet al te best zijn en bovendien slijten je banden zo schuin af.
En bovendien ziet het er ook nog eens behoorlijk kansloos uit.
Hmz beetje overdreven dat dat kansloos is denks imo
Maar anyway, morgenvroeg wordt ie opgehoogt dus

MGF schreefColon
Zo bedoelde ik het ook weer niet, kansloos is inderdaad niet helemaal het juiste woord.

[


bakel schreefColon
En MGF, hoe hoog staat die van jou, want dat ziet er wel mooi uit, en veert de auto nog goed als je bijvoorbeeld over een drempel gaat?

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.