Sander schreefColonIk heb deze gekocht:
Niet al te groot maar precies groot genoeg zodat er ook wat kleding meegenomen kan worden. Dit is zeker het overwegen waard.





Bruce schreefColon20 graden, mm ik weet het niet..
Ik heb een tijdje zo'n ding geleend, was van de ANWB ofzo.. kon ook op netspanning.. die zette ik dan de hele nacht aan zodat ie al koel de boot in ging. Maar ik vond hem niet echt goed koelen.. op de verpakking stond inderdaad dat ie tot 20 graden koelde..
heb een test gedaan met 3 6-packs (uit de koelkast) erin en 24 uur laten staan met thermometer erin.. de volgende ochtend was het in huis 18 graden en in de koelbox 11.. dus dat is maar 7 graden verschil... viel me tegen.. en de inhoud was al koel dus hij hoefte niet extra te koelen..

Sander schreefColonHet is TOT 20 graden, het is gemakkelijker van 100 naar 80 graden te koelen dan van 20 naar 0....

Sander schreefColonHet is TOT 20 graden, het is gemakkelijker van 100 naar 80 graden te koelen dan van 20 naar 0....



Demor schreefColonZou jij een koelbox kopen waar op staat: "koelt een beetje"? Ik denk het niet.
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.