


ErikB schreefColon...Persoonlijk vind ik dat de MG nogal veel MG logo's heeft.

Pete schreefColonErikB schreefColon...Persoonlijk vind ik dat de MG nogal veel MG logo's heeft.
Ja, das waar... maar Lada logo's zouden misstaan.![]()
Pete

MGF schreefColonWij hebben ook de mattenset die op de foto te zien is, erg mooi!




Nem58 schreefColonBij mij op school staat nog een zwarte MG F met rode kap en rood interieur. Deze auto heeft tussen de stoelen in, boven de 2 opbergvakjes een groot MG logo (15 cm doorsnee?).
Dit vind ik niet echt mooi, dus gelukkig heb ik het zelf niet... maar er zijn dus mg´s met een extra logo![]()
Zou dit trouwens een special edition zijn? Dat kunnen jullie me vast wel vertellen. Kom trouwens de laatste dagen, zeker 3 F of Tf´s tegen per dag. In de omgeving Nijmegen zijn deze auto´s goed verkocht

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.