AUTO IMPORTEREN
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » vr apr 07, 2006 11:56 pm

    Remieme schreefColonZelf ben ik 1.80 en kan nog iets met mijn stoel naar achteren schuiven. Maar voor lange mensen is het inderdaad niet ruim bemeten. Probeer voor aanschaf dan ook een goede zitpositie te vinden.


    Ik ben 1.90 en pas in mijn TF met verstelbare stuurkolom, en ik paste ook goed in m'n vorige F zonder verstelbare stuurkolom.
    Laatst bijgewerkt door 1 op Brooklands, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za apr 08, 2006 12:01 am

    Brooklands schreefColonIk ben 1.90 en pas in mijn TF met verstelbare stuurkolom, en ik paste ook goed in m'n vorige F zonder verstelbare stuurkolom.


    Ligt misschien ook een beetje aan iemands zithouding? Heb zelf graag de beentjes redelijk gestrekt. Mocht je een halfliggende houding prefereren, zal dat niet gemakkelijk worden of je moet de motor verder naar achteren plaatsen :wink:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » za apr 08, 2006 12:05 am

    Remieme schreefColonHeb zelf graag de beentjes redelijk gestrekt. Mocht je een halfliggende houding prefereren, zal dat niet gemakkelijk worden of je moet de motor verder naar achteren plaatsen :wink:


    Ik heb altijd de linkervoet gestrekt links naast de pedalen en dat gaat prima. De rechtervoet bediend altijd saai het gaspedaal. Maar dat is sinds vandaag, sinds de K&N een stuk minder saai. :D :D
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za apr 08, 2006 12:17 am

    Dan zal Omar z'n beentjes ook wel kwijt kunnen denk ik.

    Eventueel kan ik op verzoek Benen inkorten. Vooraf wel graag een schriftelijke ondertekende verklaring, waarin wordt aangegeven dat e.e.a. op vrijwillige basis is uitgevoerd en verder geen aanklachten na gedane arbeid worden ingediend.

    Daarnaast beschik ik niet over in chirurgisch staal uitgevoerd gereedschap. Infectiegevaar is dus niet geheel uitgesloten. Langdurige revalidatie en ontzegging van de rijbevoegdheid wordt niet uitgesloten. Ook deze risico's worden vrijwillig genomen door slachtoffer .. ehm Omar. :wink:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » za apr 08, 2006 12:28 am

    Remieme schreefColonEventueel kan ik op verzoek Benen inkorten.[/size]


    Wees met het oefenen maar voorzichtig, want anders ben je Omer in de toekomst gewoon nodig als vaste chauffeur, en hoeft hij niks te importeren. :lol:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za apr 08, 2006 7:13 am

    :lol: Wil alleen een van de Pussycat Doll als Privé-Chauffeuse :P
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » za apr 08, 2006 4:48 pm

    Remieme schreefColonVanaf de MKII (>1999) is de stuurkolom in hoogte verstelbaar. Misschien iets om te onthouden?


    Kleine opmerking, vanaf 2000.

    Voor lange mensen is de auto wel goed te gebruiken. Zelf ben ik ook wat langer maar in de MK1 (1996 - 2000) is de stuurkolom niet verstelbaar en is het voor mij wel wat lastiger om te rijden. In de MK2 is de stuurkolom wel verstelbaar, je kunt dan merkbaar beter je benen kwijt aangezien je niet zo snel tegen het stuur aan zit. Voor de stoelen kun je nog een seat lowering kitje bestellen. Dit zorgt ervoor dat de stoel iets lager bij de grond staat. Zelf heb ik deze niet en zou ook niet weten waar je die kan halen. Iemand een idee?
    Lotus Elise S2 111s
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Demor » za apr 08, 2006 9:01 pm

    Ja, hier
    http://newtoncomm.co.uk/servlet/NewtonProduct?display=1051&car=1

    Ik ben zelf 1,94 ik heb dit niet en ik zit prima in m'n MKI maar voor een beetje extra ruimte wil ik het wel proberen, iemand geinteresseerd in een group-buy? :wink:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo apr 09, 2006 12:48 am

    Te laat, was mijn 2e mod. Gelijktijdig met de lowering Knuckles laten plaatsen.

    Bevalt me erg goed, zeker omdat ik nu net onder de binnenspiegel door kan kijken i.p.v. erin. Barst nu waarschijnliji ook minder snel. :wink:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo apr 09, 2006 12:52 am

    Gevonden :)

    Afbeelding

    Klik op het plaatje.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » zo apr 09, 2006 12:57 am

    Remieme schreefColonGevonden :)

    Afbeelding

    Klik op het plaatje.


    En met welk gereedschap gaan we dit monteren? :lol:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo apr 09, 2006 3:57 pm

    Ben van het luiere soort MG-rijder hè. Ook deze mod heb ik in de garage uit laten voeren :oops:

    Maar zal een punt tangetje zijn zeker?
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » ma apr 10, 2006 11:30 am

    Demor schreefColonJa, hier
    http://newtoncomm.co.uk/servlet/NewtonProduct?display=1051&car=1

    Ik ben zelf 1,94 ik heb dit niet en ik zit prima in m'n MKI maar voor een beetje extra ruimte wil ik het wel proberen, iemand geinteresseerd in een group-buy? :wink:

    Demor, om volledig van de seat lowering kit te kunnen genieten moet je... euhm hoe zal ik het stellen... enig gewicht in de schaal kunnen werpen. De seat lowering kit werkt vnl. onder invloed van massa en niet zozeer oiv. lengte.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » ma apr 10, 2006 12:53 pm

    :lol: tja, ik zit al lager zonder lowering kit in dat geval :lol:
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma apr 10, 2006 1:01 pm

    deze Mod is echt snel gedaan

    Stoeltje eruit Op z'n kop en veren monteren, Stoetje erin.

    was m'n 1e mod; werkt inderdaad het beste bij gewichtige personen en ik overweeg nog wel 'ns om het stoelframe in te korten
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten