ErikB schreefColonRemieme schreefColonB.t.w. Als al die tijd je claxon het niet deed, had je dus ook geen effectief alarmsysteem ...
sssttt.... dat moet hij niet weten
Trouwens als het aan de claxon zelf zou liggen, dan zou je nog altijd iets horen want de F heeft er twee hé.
Men heeft toevallig de rotorcoupler niet vervangen ('k weet dat een hele tijd geleden iemand vroeg hoeveel dat ding mocht kosten).
Wel die "iemand" was ik-zelf ! Ik heb trouwens in deze topic verwezen naar een vroegere topic van me.
Voor alle duidelijkheid, de claxon "op zich" werkt wel. (de garage heeft dat getest) en men stelde voor om een bepaald onderdeel in het stuurwiel te vervangen (de rotor coupler veronderstel ik) Ik had deze week trouwens een afspraak gemaakt met de garage... en deze terug moeten afblazen !!

