


Bruce schreefColonMG gebruikt Plastic (en dit is een intern geheim) omdat het bij te hoge koelwater temperaturen kan smelten, en zo via de Konstintaan nippels (in vloeibare vorm) in de Olie kan komen, het stolt dan pas weer op de koelste plek.... op de pijlstok, daar blijft het als een soort witte aanslag zitten.
Zo, de kogel is door de kerk.


Bruce schreefColonMG gebruikt Plastic (en dit is een intern geheim) omdat het bij te hoge koelwater temperaturen kan smelten, en zo via de Konstintaan nippels (in vloeibare vorm) in de Olie kan komen, het stolt dan pas weer op de koelste plek.... op de pijlstok, daar blijft het als een soort witte aanslag zitten.
Zo, de kogel is door de kerk.


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.