door PatrickT » ma maart 20, 2006 4:11 pm
ik zit op 40.000km.. nergens last van
en ik hoop dat dat nog lang zo mag blijven
Want als ik dan deze zin lees:
Waarschijnlijk ontstaan door het af en toe meepikken van een drempel
Dan ga ik toch wel nadenken om eens preventief te controleren of zelf te gaan vervangen. Want ik heb vaak zat en goed hard zo af en toe wel eens een drempen geraakt
Wat is verstandig? die leidingen preventief vervangen, of misschien zo'n koelvloeistof "Alert kitje" aanschaffen?
Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins