




Pete schreefColonHoewel het strandhuisje in BoZ een leuke locatie was om te eten en te drinken...
Let wel: 4 uur op een parkeerplaats van de Mac is wel het laatste dat ik voor ogen heb![]()
Pete

Pete schreefColonHoewel het strandhuisje in BoZ een leuke locatie was om te eten en te drinken... lijkt het mij vooral leuk als er ook de gelegenheid is om eens een 0 tot 100 te doen of een sprintje te trekken "head to head".
Let wel: 4 uur op een parkeerplaats van de Mac is wel het laatste dat ik voor ogen heb![]()
Pete

Remieme schreefColonWerd dus te vaak een sprintje getrokken, om de terrasgangers bij het 't Strandhuis en de Mac te imponeren

Bruno schreefColonEen stoplichtsprintje, vind ik af en toe best te pruimen ... We zijn daarenboven geen Golf of CRX club ...
ErikB schreefColonEen schitterende locatie (wat betreft eten, drinken en gezelligheid) is een absolute must, anders kunnen we nooit meer samenkomen.

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.