Coen schreefColon...persoon zouden ze moeten opsluiten voor enkele jaartjes
Voor z'n slechte smaak of omdat het een drugsdealer is?

Coen schreefColon...persoon zouden ze moeten opsluiten voor enkele jaartjes


Bruno schreefColonLuc, tijdens de castle days, heb ik o.a. een Tf met zwarte ULW wielen getest. T'was een anthracite TF160, maar een X-power grijze TF, heb ik daar niet gezien.
Erik was er trouwens ook niet....maar Fran wel !

Remieme schreefColonbakel schreefColonWat ook mooi is,...het hart van de velg in de kleur van de auto, en daar rond om een gepolijst randje, zoals deze; (alleen andere velgen hebt die volgens mij)
Schijnt wel de nieuwe trend te zijn.

ErikB schreefColon
Of een TF zoals ik hem wel graag heb.

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.