

MGZR160 schreefColonAs het slecht is , is het altijd engels en als het duits is , het goed alez zeggen ze toch.
TF 135 Elegance / Midget


GhostRider schreefColonAl gelukt met je servo??
GhostRider schreefColon ben dan ook geen Belg. Blijft mooi taaltje.
TF 135 Elegance / Midget
Geplaatst: Do Apr 22, 2004 2:55 pm Onderwerp:
Johan schreef:
Ik weet het niet exact, maar volgens mij is een deel van het systeem op de F mechanisch, en het systeem op de TF meer electronisch.
Dat wist ik ook!!!! Had ik ook wat nuttigs kunnen vertellen, is ie me al voor....
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.