Uitvallen servostuur
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » vr apr 23, 2004 12:24 am

Het woord 'servo' zegt toch zowiezo dat het electrisch is, of ben ik nu gek. Als ie op oliedruk functioneerd is het geen servo. Kwenie :?
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • John
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 404
    GeregistreerdCOLON vr maart 26, 2004 11:10 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.
    CONTACTCOLON

door John » vr apr 23, 2004 8:43 am

MGZR160 schreefColonAs het slecht is , is het altijd engels en als het duits is , het goed alez zeggen ze toch.

Ik heb alleen gezegd dat het engels is hè, niet dat het slecht is :o
    Dat is nieuw voor mij :roll:

:lol: :lol: :lol:

maar ff serieus: bedankt voor de tip, als het probleem zich herhaalt zal ik als eerste naar die steker kijken.
    kweenie, maar zou het kunnen dat de garage die los gehad heeft vanwege het onderhoud (eerste beurt) ?

@demor: in holland noemen ze het 'stuurbekrachtiging' (ook mooi woord voor scrabble), maar hier in belgië wordt 'servo' gebruikt, zowel voor mechanisch/hydraulisch als electrisch.
    "Het is daarom ook dat mensen met talent voor duiken geen duiker mogen worden"
    AfbeeldingTF 135 Elegance / Midget
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » vr apr 23, 2004 9:40 pm

Aghaaaa, weer wat geleerd, mischien om na de les die ik gehad heb in forum afkortingen ook een Belgisch-Nederlandse forum-cursus op zijn plaats is. :wink:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

door GhostRider » za apr 24, 2004 3:50 pm

Jantes zijn velgen geloof ik, en die moet je niet tegen het borduur rijden.... stoep??
    Kweenie of het goed geschreven is, ben dan ook geen Belg. Blijft mooi taaltje :) .
    (=Offtopic?)
    Al gelukt met je servo??
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • John
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 404
    GeregistreerdCOLON vr maart 26, 2004 11:10 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.
    CONTACTCOLON

door John » vr apr 30, 2004 3:13 pm

GhostRider schreefColonAl gelukt met je servo??

Heb het de afgelopen week goed in de gaten gehouden.
    Dacht eerst dat het niet meer voorkwam, maar heb woensdag 1 keer gehad dat ik sterk twijfelde.
    Ik reed op een onbekende weg dus het kan ook gekomen zijn door sporen in de weg, hoewel ik die met het oog niet kon waarnemen.

Blijft dus nog even afwachten om volledig zeker te zijn.

GhostRider schreefColon ben dan ook geen Belg. Blijft mooi taaltje :) .

Ik ben ook geen Belg :wink:. Mijn vriendin wel en ik woon nu iets meer dan een jaar in België.
    Vooral die termen neem je snel over, anders kijken ze je in de winkel vaak niet begrijpend aan :lol:
    Maar dat is logisch, zou ik ook doen :wink: .
    "Het is daarom ook dat mensen met talent voor duiken geen duiker mogen worden"
    AfbeeldingTF 135 Elegance / Midget
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » za mei 01, 2004 11:45 pm

for the record:
    Geplaatst: Do Apr 22, 2004 2:55 pm Onderwerp:

Johan schreef:
    Ik weet het niet exact, maar volgens mij is een deel van het systeem op de F mechanisch, en het systeem op de TF meer electronisch.

Dat wist ik ook!!!! Had ik ook wat nuttigs kunnen vertellen, is ie me al voor....

IMO niet helemaal juist.... vanaf MY2 (of was het vanaf) MkII is de omschakeling naar elektronisch gebeurt, en niet zozeer bij de overschakeling naar TF. Maar dat lost natuurlijk het probleem niet op.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)