
Sorry, maar waar is de Nitrox injectie gebleven?


Demor schreefColonEen of andere blower ook

Bruce schreefColonBtw, uit interesse, in vergelijking met prijzen van bovenstaande speeltjes, was zouden gereviseerde motoren ongeveer kosten en wat voor vermogen winst haal je dan? bijvoorbeeld een Vtec?


Remieme schreefColonNeem mijn petje voor je af. Wou dat ik ook zo'n handige knutselaar was.
Remieme schreefColonHeb eens ergens gelezen dat de grens zo rond de 180/185 pk ligt. Bij verder tunen zou er e.e.a. verstevigd moeten worden. Ophanging e.d.?

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.