Remieme schreefColonKrijg nl lichtelijk stuipjes van brandende waarschuwingslampjes de laatste tijd.
Ik heb dat probleem ook met mijn Peugeot gehad. Het schakelaartje bij de handrem bleek stuk. Een bijkomend probleem was dat als ik de auto op contact zette, ik de mededeling op het display kreeg dat de remvloeistof te laag stond... Niet echt een fijne melding aangezien ik toen ook overwoog om de auto te verkopen, en die melding is dan niet echt een verkoop agrument
Maar daarna heb ik het licht gezien en heb ik een TF gekocht ipv een andere Peugeot, Haleluja!
Pete





