door Bruno » wo mei 05, 2004 11:39 pm
Problemen, problemen :
MGZR160 was er inderdaad wel bij, maar ook hij moest hier passen wegens geen werkplaatshandboek bij de hand. Uiteindelijk, dan via Luc toch aan Rave geraakt (bedankt Luc, en de anderen ook), echter, zelfs met Rave, uiteindelijk er ook niet uitgeraakt, omdat we een verkeerde handleiding hadden van de powerbox. Ik had zowel de handleiding van de VVC als van de MPI, maar geen van de 2 kwam overeen met mijn ECU. Op de VVC handleiding was sprake van 1, 36-polige stekker, terwijl er 2, 36 polige stekkers op de mems van mijn F zitten, en in de mpi-handleiding was sprake van 2 stekkers waarvan 1, 80 polig.
Ook de nummers kwamen niet overeen met de nummers op de stekker in mijn F. (zo moest ik draad 7 doorknippen, terwijl bij mij op stekker 7, van de 2 36-polige stekkers, geen draad zit )
Ik heb dan ook FGA Motorsport nog getelefoneerd, en morgen bellen ze mij terug met een oplossing, waardoor ik eindelijk mijn 15 extra paarden zal kunnen benutten (hoop ik toch althans).
Ik hou jullie op de hoogte, echter ik zal pas volgende week een 2de poging kunnen wagen.
Laatst bijgewerkt door 1 op
Bruno, in totaal 0 keer bewerkt.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer