De splitter daaronder is aftermarket. De combinatie van beiden komt regelmatig voor.
@ Luc Snelle reactie met die achterzijde; Archief goed op orde



frank schreefColonJongens ik sta versteld wat een prachtige site dit is![]()
![]()
frank schreefColon. Als mijn fke start, schokt de motor redelijk totdat hij warm is.....de silentblokken misschien????
frank schreefColonEen tweede vraag, in de koelingbuizen onder de wagen, bijna in het midden, zit een klein gaatje in één buis. Is geen roest of beschadiging. Lijkt wel origineel zo mooi geboord(+/-2mm) Er LOOPT geen water uit, maar er druppelt wel heel langzaam een lekje uit. Is dat normaal, tegen overdruk of vrieskoude misschien, of is dat NIET normaal want dan las ik het dicht.


frank schreefColon Vraag me nu iets van een P5 /P6 - 8cyl of 4cyl., ja dan ben ik vertrokken. Die ken ik beter, passen ook beter bij mijn ouderdom(grapje)




Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.