BC & LS doe ik op zondag... tot dan







Pete schreefColonWel leuk om te zien dat ik nog wel wat kan verbeteren in het schakelen van 1 naar 2. Van twee naar drie ging sneller... Maar toen was de 100 ook al bijna bereikt (ik durfde het nog niet aan om in de twee naar de 100 te gaan maar ik denk dat dat kan, voordat de begrenzer ingrijpt)
Grt
Pete


Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.