

Sander schreefColonRemieme schreefColonMisschien wel een goede topic; goede en betrouwbare MG garages in Nederland en België
Dan blijft enkel nog de Nederlandse dependance van MG-SP.com nog over. Gelukkig voor jou zit die in Roosendaal



Remieme schreefColonMijn F'je rijdt weer als een tierelier. Maar kost een flinke duit. €618,- voor 4 uur werk, accu, bobine en rotor + transport naar garage (€110,-).
Heb de indruk dat m'n garage flink van prijzen weet.![]()
Vind het ook erg slordig dat ze dit niet 2 weken eerder gezien hebben. Complete motor vervangen na lekke koelleiding onder auto.
Iemand nog een adres van een goede garage in de buur van Bergen op Zoom?

???



Sander schreefColonMisschien staat op de rekening dat het enkel gedemoneerd is ? Ik geloof niet dat je anders de lamda kunt vervangen. Maar hoe dan ook is het een zeer snelle monteur geweest, de uitlaat bouten en lambda's zitten erg vast. Ik ging alvast eens laten controleren of er echt een nieuw spruistuk is zit.

Mellanie schreefColonHeb de nota er even bijgepakt en er staat lambda sensor vervangen a( eur 236,60) en uitlaatspruitstuk(eur 214,32). Ik ben geen kenner maar als je uitlaatspruitstuk kapot is dan maakt de auto toch een hels lawaai????
Mellanie schreefColonZou nu wel willen dat ik er zelf meer verstand van zou hebben...
Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.