Brittish Cars & Lifestyle 2006 11-12 maart
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » di jan 31, 2006 11:05 pm

Vergeet de THEE niet :wink:
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » zo feb 19, 2006 2:44 pm

Kasper schreefColonKortom: Marion en Kasper zijn beide dagen van vroeg tot laat aanwezig. Mocht je zin hebben om deze beurs te bezoeken, kom dan ook even bij onze stand aan.

Wij vertrekken (zaterdag) rond 09.30 vanuit Vollenhove. Hebben jullie rond 11.00 de koffie vers gezet gereed. :)
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » zo feb 19, 2006 10:25 pm

je bent meer dan welkom. Koffie wordt vers gezet.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » zo feb 19, 2006 10:31 pm

Kasper schreefColonKoffie wordt vers gezet.

Dat klinkt heel goed. Na anderhalf uur rijden gaat een vers gezette kop koffie er wel in. Tot ziens in Rosmalen.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » ma feb 20, 2006 12:38 am

Misschien dat wij even langs gaan, een paar kennissen gaan ook heen met hun Morgan, dus misschien rijden we samen met hen er ook even naar toe.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » ma feb 20, 2006 12:42 am

MGF schreefColonMisschien dat wij even langs gaan

Niet misschien, gewoon doen. We gaan dit jaar voor de derde keer.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » ma feb 20, 2006 12:44 am

Voor ons zou het dan ook de tweede keer zijn, maar het hangt er een beetje vanaf wat die kenissen gaan doen :)
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

• Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » ma feb 20, 2006 1:04 pm

MGF schreefColonVoor ons zou het dan ook de tweede keer zijn, maar het hangt er een beetje vanaf wat die kenissen gaan doen :)

Laat het nooit van kennissen afhangen. Die haken vaak om vijf voor twaalf af, en dan kom je zelf bijna nergens meer. :wink:
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » di feb 21, 2006 11:59 pm

Haha, ik heb vernomen dat we toch heengaan, ongeacht of die andere mensen gaan, dus dat is goed nieuws :)

• Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » wo feb 22, 2006 12:06 am

MGF schreefColonHaha, ik heb vernomen dat we toch heengaan, ongeacht of die andere mensen gaan, dus dat is goed nieuws :)

Ga je op zaterdag of zondag? Wij gaan op zaterdag, 11 uur heeft Kasper de koffie vers gezet op de clubstand van de MGCC. Zondag ben ik jarig en dus thuis. :D
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo feb 22, 2006 10:24 am

Kasper,

Ik kom Zondag ff kijken..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017

door Kasper » wo feb 22, 2006 11:09 am

ook voor jou geldt: de koffie wordt vers gezet
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

door PatrickT » di maart 07, 2006 5:19 pm

dit is voor het eerst dat ik van deze beurs hoor... en het is amper 15min rijden voor mij. Rosmalen is om de hoek. maar is het wel de moeite waard om te gaan kijken? ik lees veel negatieve berichten in dit topic.

Grt,
    Patrick
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017

door Kasper » di maart 07, 2006 5:57 pm

Hoi Patrick,

Ik sta er dit jaar voor het 4e jaar op rij. iedere keer op de stand van de MGCC Holland. Het is natuurlijk wat je van zo'n beurs verwacht. Een deel van het publiek is geineresseerd in de meer klassieke oldtimer zaken en een deel heeft zijn focus op de meer moderne zaken. het is zeker geen louter technische beurs. Dames weten zich hier ook altijd te vermaken, (hebben hier hun kans om je creditcard te plunderen :wink: )

Kom gerust eens aan, maar kom dan niet alleen en vraag op de MGCC stand even naar mij of naar Marion.

Overigens voor de duidelijkheid wij staan er dit jaar dus met een MGF :!:
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » di maart 07, 2006 6:20 pm

PatrickT schreefColonmaar is het wel de moeite waard om te gaan kijken? ik lees veel negatieve berichten in dit topic.

Ik heb geen negatieve berichten gelezen. Na de lange winter altijd een leuk uitstapje. Dus dit jaar voor de derde keer op rij naar Rosmalen.