door Bruce » vr jan 13, 2006 10:11 am
Ear me now.....
Ik ben gister de garage gebeld en kon meteen langs komen, ben dus vervolgens heel voorzichtig naar de garage gereden en heb daar het rinkelende geluid laten horen. De monteur wist meteen te vertellen dat het niet een los hitteschild was maar dat het ook niet de spanrol was. Maar wat het wel was wist hij niet daar moest het F-je ff voor op de brug.. Maar daar stond nog een andere auto op, dus ik moest ff wachten.. een minuutje of 20 later stond hij op de brug en hadden ze het gevonden, er zat een bout los aan de dynamo. Dat was een pak van mijn hart, ik zat hem wel een beetje te knijpen..
Ze gingen proberen de bout weer vast te zetten, 10 minuten later zat de bout vast, en wilde de monteur nog ff een proefrit maken om er zeker van te zijn dat het probleem was opgelost.
Dus al met al heb ik er een klein uur gezeten en zijn ze er ongeveer een half uur mee bezig geweest, dus ik dacht dat dat me ongeveer 30 euro zou gaan kosten..
Maar toen ik vroeg wat de kosten waren, was het antwoord:
Dat noemen wij nou service meneer..
(Ik heb geen aandelen in de MG dealer in Alphen)
Petje af.
Ik was uiterst tevreden, service terwijl ik er pas een keer eerder was geweest voor het vervangen van mijn distributieriem, en het is tegenwoordig (in Nederland) toch zeldzaam dat de klant nog (echt) koning is.
Mijn F-je is weer helemaal in orde.. ik ben weer helemaal blij.

Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping