









Striker schreefColonIs er ook plaats voor een Vi?
Wat minder handig om te driften dan een F, maar ik denk dat ik me toch ook best kan vermaken op een circuit.
Het zelf organiseren van een trackday lijkt me geen makkelijke klus (duur en je zal lang van te voren moeten boeken). Misschien is het wat om een Circuit Experience bij Eran Racing te boeken. Bij voldoende belangstelling denk ik dat daar ook wel een dag te regelen is speciaal voor mgf.be.

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.