Incl. de logo's, de veiligheidsgordel "hoesjes?" met logo, pookhoes en handremhoes.....
En Bruno: Geef haar eens ongelijk!
Maarre, misschien laten we de deuren dan ooit nog wel eens overdoen, als we weer eens daar in de buurt zijn.....ik zal dat nog wel overleggen met Dieter.
Ik maak vanmiddag nog wel ff een foto....




?