Het ruikt nergens naar, en voelt echt aan als water.
Koelvloeistof is het niet (reservoir blijft op peil).
Olie ook niet.
Condens uit de lucht (door de airco geproduceerd) kan dus ook niet, airco heeft vandaag niet aangestaan.
Benzine is het niet, had ik wel geroken.
Welke vloeistoffen zitten er nog meer in een auto????


