Trouwens, wedden dat rond de tafels van mg-sp/kempenrit/forum, veel forum-volk rond zal hangen ? Ik denk dat we beter een toog met tap zetten i.p.v. tafels





Bruno schreefColonWel je kent mij, en ik ken de meeste forummembers.... dus, geen probleem zeker.
Trouwens, wedden dat rond de tafels van mg-sp/kempenrit/forum, veel forum-volk rond zal hangen ? Ik denk dat we beter een toog met tap zetten i.p.v. tafels





Bruno schreefColonDaarenboven mag het IMO niet wegens concurrentie met de bestaande catering aldaar.
Dus de leuke babbel kunnen jullie krijgen.... de tap zal voor een andere keer zijn.
Toch hoop ik zo veel mogelijk forummembers te zien.
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.