ongelooflijk spijt van, dat ik de MG verkoop. Ik hoop dat de 250pk's van de Alfa dat goed maken.
Vergeet het !!
PS. Welke kleur heeft ie: wit ?

ongelooflijk spijt van, dat ik de MG verkoop. Ik hoop dat de 250pk's van de Alfa dat goed maken.






Rijd nu wel comfortabel rond in mijn GTA, en die is werkelijk ongelooflijk snel!!




Sander schreefColonHij is ook steeds duurder geworden maar dat zal wel door de toegevoegde regensensor komen
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.