Johan schreefColonHet is voor mij lang geleden, maar is je gasklep wel goed?
Lang geleden waren er regelmatig problemen met kunststof gasklephuizen.
Those were the days!
Leuk dat je weer eens langs komt!

Johan schreefColonHet is voor mij lang geleden, maar is je gasklep wel goed?
Lang geleden waren er regelmatig problemen met kunststof gasklephuizen.


Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.